Co LOGOPAD umí
LOGOPAD je komplexní online aplikace vytvořená přímo pro potřeby logopedů. Pomůže vám efektivněji řídit terapii, vést přehlednou dokumentaci klientů, ušetřit čas při administrativě a vše zvládnout jednoduše z jednoho místa. Kdykoli a odkudkoli.
Digitální kartotéka pacientů
Moderní systém evidence, který splňuje všechny legislativní požadavky.
Dokumentaci můžete vést plně elektronicky, nebo kombinovaně s tiskem. Bezpečně a vždy po ruce.
Kompletní evidence anamnézy a diagnostiky pacientů
Přehledné zobrazení postupu léčby u pacienta, tzv. časová osa
Snadné vyhledávání a filtrace dle příjmení, rodného či telefonního čísla
Bezpečné sdílení zdravotní dokumentace s ostatními lékaři či pacientem

Fráze
Šetřete čas. Ukládejte si nejpoužívanější fráze a vkládejte je do záznamů jedním klikem. Jedny fráze pro celý váš tým.
Tisk všech dokumentů
Zvolte, co potřebujete. Jeden záznam, nebo hromadný tisk všech dokumentů během okamžiku. S hlavičkou Vaší ambulance nebo bez.
Vkládání souborů
Ukládejte k pacientům důležité přílohy. Odborné zprávy, testy, nahrávky či obrázky. Vše máte vždy po ruce.
Další funkce
Kontrola správnosti pojišťovny, komunikace s pacienty pomocí SMS nebo emailu, archiv pacientů, poznámky, adresář kontaktů, aj.
Přehledný diář a plánování terapií
Díky LOGOPADu budete mít všechny termíny pod kontrolou.
Terapie plánujete rychle a bez komplikací, zatímco automatické notifikace se postarají o připomenutí.
Přehledný kalendář zajistí, že vám ani pacientům žádný termín neunikne.
Ambulantní kniha a přehled o všech ambulancích
Synchronizace s Google kalendářem i dalšími kalendáři
Automatické SMS připomínky pacientům
Snadná změna termínů a přehled o rezervacích

Pacienti se sami hlásí
Můžete umožnit pacientům objednat se online. Rychle, přehledně a bez nutnosti volání.
Videohovor
Terapie na dálku? Snadno! Videohovor spustíte přímo z diáře jedním klikem.
Ambulantní kniha
Kompletní přehled o pacientech a jejich návštěvách v přehledné elektronické ambulantní knize. Denní, týdenní i měsíční pohled.
Další funkce
Barevné odlišení záznamů, zobrazení délky časové dotace návštěvy, poznámka na daný den, aj.
Výkazy na pár kliknutí
Zapomeňte na zdlouhavou administrativu.
LOGOPAD umožňuje vykázat péči na pojišťovny, vystavit fakturu nebo pokladní doklad během několika vteřin. Přehledně a bez chyb, přímo z aplikace.
Funkce a výhody:
Systém automaticky hlídá věková i frekvenční omezení výkonů.
Dávky pro pojišťovny vygenerujete i odešlete jedním kliknutím.
Faktury a doklady si snadno přizpůsobíte vlastním logem a firemní identitou.
Získáte rychlý přehled i detailní historii vykázané péče.

Přehled fakturace
Sledujte vydané faktury, úhrady i neuhrazené částky přehledně na jednom místě.
Roční statistika
Automaticky generovaná roční statistika pro ÚZIS bez nutnosti zdlouhavých výpočtů a externí evidence.
Napojení na PURObot
Možnost automatického odesílání dat do aplikace PURObot pro ještě detailnější přehledy vykázané péče.
Další funkce
Historie výkonů, možnost kopírování předchozích výkonů, kontrola správnosti pojišťovny a typu pojištění, aj.
Nejste v tom sami
Máte k dispozici kontaktní formulář i telefonickou podporu. Rádi vám obratem pomůžeme s čímkoli, co nebude jasné.

Vše je online
Pracujte odkudkoliv. Z ordinace, domova i z mobilu. Stačí internetové připojení, žádná instalace. LOGOPAD je dostupný 24/7 na jakémkoli zařízení.

Data v bezpečí
Vaše data jsou chráněna šifrováním a pravidelnými zálohami. LOGOPAD splňuje nejvyšší bezpečnostní standardy i požadavky GDPR a NIS2, takže vaše informace zůstávají vždy v bezpečí.
Jak vypadá aplikace LOGOPAD
Zkušenosti našich uživatelů
Hodnocení vašich kolegů
Náš informační systém používají stovky odborníků napříč celou republikou a jejich pozitivní zpětná vazba a spokojenost je pro nás hnacím motorem a tou nejlepší vizitkou.












